UPR Agency zoekt een communicatie consultant

om kantoor in Brussel te versterken

Bij UPR Agency sta je vanaf dag één met je twee voeten in de boeiende en veelzijdige wereld van communicatie consultancy. Je komt in een klein, maar hecht en gemotiveerd team terecht, waarin je actief werkt aan plannen, acties en adviezen op verschillende terreinen: persrelaties, contentcreatie, storytelling, crisiscommunicatie, influencermarketing, social media management, branded journalism, stakeholderrelaties en nog veel meer. Co-creatie staat centraal om mee de missie van UPR Agency waar te maken: ‘We connect the communication dots for you’!

Wie ben jij?

Je bent gebeten door communicatie en een geboren multitasker die de ‘pro’ in projectmanagement zet. Enige ervaring in een communicatieagentschap is een troef. Je bent een echte storyteller, maar daarbovenop vooral een ‘storymaker’, zowel op on- als offline kanalen. Je werkt samen met het team communicatieacties en -campagnes uit via media-, stakeholder- en influencerrelaties. Je zorgt voor een nauwkeurige uitvoering bij concrete acties (persberichten, video scripts, social media posts, events, …).

Je bent kritisch, analytisch en een probleemoplossend denker. Het socio-economisch nieuws verslind je als ontbijt, je bedenkt nieuwswaardige insteken en hebt issue management volledig onder controle. Marktonderzoeken opzetten en analyseren, daar kan jij je volledig in smijten. Uiteraard ben je ook volledig mee met de laatste ontwikkelingen op de verschillende sociale media, van Linkedin tot TikTok.

Je communiceert, organiseert én rapporteert met passie. Of het nu over een (online) evenement, seeding of pitch gaat, you’re on top of it! Je hebt een scherpe pen en je spreekt vlot Nederlands, Frans en Engels. ​ Je bent vaardig met alle MS Office programma’s, maar ook andere tools zoals Prezly, Meltwater en Canva krijg je sowieso snel onder de knie. Basiskennis van grafische tools is een grote troef.

Timing verlies je niet snel uit het oog en je weet het hoofd koel te houden wanneer een harde deadline wel heel dichtbij komt. Je werkt graag in een klein, maar fijn team, waar je zowel zelfstandig als samen met je collega’s aan de slag gaat.

Wat bieden we?

Bij UPR Agency kom je terecht in een stimulerende werkomgeving waar het ‘nieuwe werken’ deel uitmaakt van de bedrijfscultuur. Je werkt mobiel, zelfstandig en flexibel, maar verbondenheid met het team staat altijd centraal. Je krijgt een zeer afwisselend takenpakket met veelzijdig werk voor toonaangevende en sterke merken. Alles gebeurt met het oog op het beste resultaat voor onze klanten.

Een job bij UPR Agency is de uitgelezen kans voor zelfontplooiing. Je doet ervaring op in een van de grootste onafhankelijke full-service PR-kantoren van de Benelux. Bij ons krijg je een competitief loon op maat en een contract van onbepaalde duur. En yes, ook een iPhone en laptop maken deel uit van het pakket 😉

Join the team!

Gemotiveerd om deel uit te maken van UPR Agency? Stuur je CV en motivatie naar: [email protected]

Als je kandidatuur weerhouden wordt, dan nodigen we je uit voor een uitvoerig gesprek, testen en kennismaking met het Business & Consumer team.

Plaats van tewerkstelling:

• UPR Brussel: Nieuwelaan 127 - 1853 Strombeek - hoek Romeinse Steenweg 1020 Brussel

Meer over UPR Business & Consumer:

• www.upragency.com ​ (zie: rubrieken clients – Brussels, team – Brussels en cases – Brussels)

Persberichten in je mailbox

Over UPR Agency - Connecting the dots for you

Sinds 2000 staat UPR Agency voor strategische en creatieve PR & communicatie voor lokale en internationale merken en organisaties die het verschil willen maken. Als hybride Benelux agentschap met kantoren in Brussel, Antwerpen en Amsterdam en meer dan 40 medewerkers bouwt en beheert UPR Agency de reputatie, awareness en thought leadership van merken. Dankzij de multidisciplinaire en cross-mediale expertise in zowel business, consumer als lifestyle communicatie is UPR Agency toonaangevend in het realiseren van unieke merkbeleving en -positionering met impactvolle verhalen.