VACATURE UPR BUSINESS & CONSUMER

UPR Agency zoekt gedreven communicatieconsultant/accountmanager voor business & consumer divisie te Brussel

Als communicatieconsultant/accountmanager werk je media-, influencers- en stakeholderstrategieën en -campagnes uit voor klanten in diverse sectoren. Je bent de key-account voor de klant en rolt met het team de communicatieacties uit.

Hiervoor beschik je over volgende competenties:

• minstens 3 jaar ervaring als communicatieconsultant of gelijkwaardige functie
  • vlotte persoonlijkheid met strategisch inzicht, creatieve geest, managementkwaliteiten en een neus voor commerciële opportuniteiten
  • professionele autoriteit om een team aan te sturen, communicatieprocessen, -projecten, -events en budgetten van A tot Z te managen
  • passie voor media en informatie, in het bijzonder sociaal-economisch nieuws, met ervaring en een netwerk in de media
  • scherpe pen, analytische en kritische ingesteldheid – journalistieke ervaring is een troef
  • digital native met kennis van en ervaring met social media influencers en social media & online PR
  • ervaring in stakeholder- & issuemanagement, crisiscommunicatie en public affairs
  • analytisch ingesteld met ervaring in het opzetten van marktonderzoek
  • goed voorkomen en sterke presentatie/communicatievaardigheden
  • masterdiploma of gelijkwaardig door ervaring met bewezen anciënniteit in PR consultancy op het vlak van corporate-, brand- en consumercommunicatie is een vereiste
  • Nederlands als moedertaal, uitstekende kennis van Frans en Engels
  • vaardig met software zoals Word, PPT, Excel, Prezi, Prezly, Meltwater, SurveyMonkey,…

Bij UPR Agency vind je:

• een stimulerende werkomgeving waar het ‘nieuwe werken’ deel uitmaakt van de teamcultuur: resultaat gedreven, mobiel, zelfstandig en flexibel
  • goede werksfeer in een collegiaal team met een vlakke structuur en coachend management dat veel ruimte laat voor persoonlijke ontwikkeling, initiatief en het grijpen van kansen
  • zeer afwisselend en veelzijdig werk voor toonaangevende sterke merken
  • dynamische bedrijfscultuur met wekelijkse teammeetings, informele teamactiviteiten, workshops, teamdagen en ruimte om je expertise en kennis te versterken
  • competitieve remuneratie op maat waaronder maaltijdcheques, GSM, laptop, onkostenvergoeding, mobiliteitsvergoeding
  • contract van onbepaalde duur
  • uitgelezen kans voor zelfontplooiing en het verwerven van ervaring in één van de grootste onafhankelijke full-service PR kantoren van de Benelux

Plaats van tewerkstelling:

• UPR Brussel: Nieuwelaan 127 - 1853 Strombeek - hoek Romeinse Steenweg 1020 Brussel

Meer over UPR Business & Consumer:

Gemotiveerd om deel uit te maken van UPR Agency? Stuur uw CV en motivatie naar:

Als je kandidatuur weerhouden wordt, dan nodigen we je uit voor een uitvoerig gesprek, testen en kennismaking met het business & consumer team.

Erik Struys

Partner & senior consultant, UPR business & consumer

Persberichten in je mailbox

Over UPR Agency - Connecting the dots for you

Sinds 2000 staat UPR Agency voor strategische en creatieve PR & communicatie voor lokale en internationale merken en organisaties die het verschil willen maken. Als hybride Benelux agentschap met kantoren in Brussel, Antwerpen en Amsterdam en meer dan 40 medewerkers bouwt en beheert UPR Agency de reputatie, awareness en thought leadership van merken. Dankzij de multidisciplinaire en cross-mediale expertise in zowel business, consumer als lifestyle communicatie is UPR Agency toonaangevend in het realiseren van unieke merkbeleving en -positionering met impactvolle verhalen.